Asiakaspalvelu

Turha pyöriä sängyssä - me autamme!

info@alvalinen.fi

Lähetä meille sähköpostia, jos sinulle tulee kysymyksiä.

Henkilöstön puutteen vuoksi emme voi tällä hetkellä tarjota asiakaspalvelua puhelimitse

Usein kysytyt kysymykset

Miten seuraan lähetystäni??

Saat sähköpostin seurantalinkillä heti, kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme. Tarkista myös roskapostisi, sillä välillä sähköposti voi päätyä sinne. Mikäli et löydä sähköpostia, ota meihin yhteyttä info@alvalinen.fi niin autamme sinua.

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Jos et ole saanut tilausvahvistusta, varmista, ettei se ole joutunut roskapostiin. Mikäli se ei ole siellä, ota meihin yhteyttä. Joskus syynä voi olla, että joku kirjain sähköpostiosoitteessa on mennyt väärin tai tilaus ei ole mennyt läpi oikein.

Voinko perua kaupan?

Voit perua kaupan mistä tahansa syystä 60 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Haluatko perua kaupan ennen kuin tuotteet on lähetetty varastoltamme? Ota ystävällisesti yhteyttä säjköpostitse info@alvalinen.fi.

Mitä tarkoittaa Alvan nuku hyvin-takuu?

Tämä tarkoittaa, että voit nukkua vuodevaatteissame 60 yötä vastaanottopäivästä. Jos et ole tyytyväinen, voit palauttaa ne ja saat rahasi takaisin. Haluamme, että olet 100% tyytyväinen.

Miten teen palautuksen?

Kaikki tarvittava palautusta varten löytyy paketista:

  1. Täytä palautuslomake ja laita tuotteet pakkauslaatikkoon.
  2. Aseta palautuslähetysdokumentti vanhan päälle.
  3. Jätä paketti lähimpään postin palvelupisteeseen ja säästä kuitti.

Takaisinmaksu suoritetaan 14 päivän sisällä tavaroiden saapumisesta varastollemme. Jos palautuslomaketta tai rahtikirjaa jäljellä, ota meihin yhteyttä niin autamme mielellämme.

Milloin ja miten laskuni lähetetään?

Jos olet valinnut laskun 14 päivän maksuajalla, se lähetetään sähköpostiisi kun tuotteet on lähetetty varastoltamme. Jos et ole saanut laskuasi, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse info@alvalinen.fi tai kirjautua sisään Minun Klarnaan.

Osamaksun lasku lähetetään seuraavan kuukauden puolessavälissä paperitse. Eli jos olet tehnyt ostokset tammikuussa, lasku lähetetään sinulle helmikuun puolessavälissä.